På hemmaplan igen

Fröken är hemkommen igen! Ja, sedan onsdagskväll egentligen men har inte haft ork att skriva något antar jag.
 
Mina bröder + Louise och hennes syster mötte upp mig på flygplatsen (har nog aldrig kramats så länge som då) och sen körde de mig hem. Flygningen var rätt jobbig (Tips från coachen: flyg inte med infektion i magsäcken, det gör ONT) så det blev en del tårar av lättnad när jag först landade i Amsterdam (över att vara i Europa igen) och sen lite fler när jag väl landade i Köpenhamn.
 
Sen min hemkomst har jag gått ner en massa i vikt (en veckas soppdiet resulterar tydligen i det) och varit på besök hos min doktor som tycks tro att alla kineser är inkompetenta. (Därför har han tagit exakt samma test som de har bara för att komma fram till exakt samma sak som de har. Sakkre blöö)
 
Men ja, jag är hemma i alla fall och det är jätteskönt. Plus att solen skiner så då gör det inte så mycket att jag lämnade ett 30 gradigt Beijing längre! (Eller var det Peking?)
 
Möttes förresten av detta på mitt rum när jag kom hem. Tack mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0