Ville bara bekräfta min vuxenpoäng

Jag köpte superduper städgrejer till mitt badrum för drygt en vecka sedan men som jag aldrig hann inviga eftersom jag blev sjuk. Plus så är jag lat. Men idag, idag alltså, jävlar vad jag har städat idag.
 
Skulle egentligen bara städa toaletten + handfatet som vanligt, men sen fick jag en knäpp och började jag tvätta väggarna närmast, fortsatte med fönstrena, skrubba bakom toaletten och när jag väl var färdig med det.. ja då kunde jag lika gärna skura golvet också. Med en diskborste. På allvar. Fatta hur lång tid det tar. (2 timmar för att vara exakt)
 
Men nu är badrummet så rent att jag skulle kunna äta från golvet. Eller ja, det är fortfarande hyffsat dränkt i kemikalier så kanske inte ändå.
 
(Och nä det blir ingen bild på mitt mästerverk för familjen tycker redan att jag är knäpp nog som fotograferar så mycket som jag gör. Tror de börjar misstänka mig för japansk viking istället för svensk..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0