Sagan om ringen vs The vampire academy

Jag minns när Jonna, a.k.a Fröken Morgonrock, bestämde sig för att avverka hela Sagan om ringen trilogin. Jo, efter allas jävla tjat om filmerna (Självklart inte från mitt håll. Jag tjatar inte, jag bara påpekar.. väldigt bestämt.. många gånger) så gjorde hon slag i saken och såg alla tre filmerna. Jag kom hem till henne, av en slump, bara några minuter innan Sagan om konungens återkomst slutade. Vad hon tyckte om filmerna?
 
"Här har jag väntat, och väntat, och väntat, på att den JÄVLA Frodo, ska ta den JÄVLA ringen, till den JÄVLA vulkanen, och kasta i den JÄVLA ringen någon gång och när han väl är där, DÅ GÖR HAN INTE DET! Alltså vad FAN!? Hur JÄVLA svårt ska det vara egentligen!?"
 
Med det sagt, så är det ganska exakt så jag känner för The Vampire Academy just nu. Med lite fler svordomar bara, men jag tänkte att varken farmor eller pappa skulle godkänna det så Jonnas version var bättre.
 
(Saknar dig kompis)
 
Ps, Skall tilläggas att Fröken Morgonrock inte såg filmerna extended version, vilket jag anser bidragit till hennes besvikna reaktion.
 
Psps, Vilket jag visserligen inte tror att hon håller med om.
 
 
Pspsps, Men ska ändå påpeka det för henne nästa gång vi talas vid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0