Nu vart det klippt minsann!

Före:
 
Efter:
(Håret är för övrigt ljusare i verkligheten, men får en konstig färg i detta ljuset)
 
Håret som planerat skulle försvinna på 1 dm, försvann istället på 1,7 dm. Liu förklarade för mig flera gånger att det skulle bli väldigt kort och är du verkligen helt säker på att du vill göra det här?
 
Frisören var mest överlycklig över att få klippa blont hår för första gången. (Ljusbrunt hos oss, blont hos dem) 
 
Och jag? Jag är rätt nöjd jag. Det känns ovant att ha det kort, framförallt så kort som detta är (är precis över axlarna) men det är skönt med förändring och jag är glad över att vara av med det trasslet som den förra frisören ställde till det med.
 
Dessutom är det skitsnyggt när jag sätter upp det!
 
Salongen var förresten superfräsch (var väl lite rädd för det motsatta om jag ska vara ärlig) och klippet kostade 68 kr.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Looking good, det var väl invensterade 68 kronor ;)

Svar: Thank you hun! Tyckte det också, dessutom behövde jag inte ens betala för det själv så då kändes det ännu bättre haha
None None

2013-03-25 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0