Nästa - inredningsblogg?

Eller inte.
 
Men jag tänkte att det kanske skulle vara kul att se hur mitt rum ser ut här. Det kanske det inte är, men nu har jag faktiskt städat, gjort i ordning och fotograferat så nu sitter ni snällt och fyller upp mitt enorma bekräftelsebehov över hur duktig jag är. Punkt.
 
 
Jag gillar mitt rum, det är stort, ljust och bara mitt mitt mitt. Hyllan förstärkte den känslan ytterligare, jag är väldigt nöjd med den. Tidigare har alla sakerna där stått ihopträngt i hyllan på bild två, så det var rätt skönt att få lite mer utrymme för det.
 
Färgerna i rummet kanske inte hade varit mitt första val, eller sista, men jag kan överleva påskharens våta dröm i ett år innan jag återvänder till mitt beige/vita färglösa rum igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0