Mums, häst!

Igår följde jag med Rachel och tjejerna till IKEA för att handla till Steph's lägenhet. Dock var det galet mycket folk där så jag gav rätt snabbt upp och begav mig tillsammans med Rachel till restaurangen istället.
 
Rachels lunch: en sallad, en trekantsmacka och vatten. Min lunch?
 
Köttbullar med brunsås, lingon och potatismos, en kanelsnäcka, en prinsessbakelse och cola till det. Lycklig_tjej_92 då.
Jag älskar att de har svenska flaggan i maten, fast bara till denna maträtten. Var väldigt stolt svensk då. 
 
Köttbullarna är inte lika goda som hemma, men det funkar. IKEA mat har väl aldrig varit någon större matsensation så jag förväntade mig inte mer. Fast om ni är oroliga för mina svenska smaklökar enbart skall få smaka kinesiskt kan jag meddela att kanelbullen smakade likadant här som hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0