Jag ska bli faster!

Och inte bara det utan även.. *trumvirvel* 

GUDMOR!
 
Yes gott folk, ni läste rätt. Jag ska äntligen (!!!) få bli faster och dessutom godmor på det. Min storebror Fredrik och hans fina sambo Lisa väntar knodd i sommar. Jag är så galet glad och lycklig för min skull, eeh.. jag menar deras, att jag (fortfarande) brister ut i glädjetårar när jag ser bilder på ultraljud, Lisas mage och bebiskläder. 
 
Som jag sett fram emot detta! Knodden kommer att bli så bortskämd att hen kommer att sluta säga "jag vill ha" och istället tralla runder "jag ska ha". Yes, i'm a strong beliver i att köpa barns kärlek nämligen.
 
Jag ska skicka kort (med cash) varje födelsedag, namnsdag, andra namnsnamnsdag, skolstart, påsk, halloween och fettisdag. Jag ska varje sommar åka till Liseberg och åka alla karuseller (även de hen inte vill) och alltid köpa glass och godis så fort hen vill. 
 
Jag ska bli världens bästa faster och gudmor!
 
 
Köpte min första bebispyjamas igår till och med! Och självklart så passade jag på att föreviga denna heliga stund med hjälp av Rachel. (Dock så är det inte denna storleken på pyjamasen jag köpte, eftersom den uppenbarligen skulle passa en tvååring eller en fet ettåring, men de hade inga andra på galgen när vi kom på att vi ville ta en bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0