Jag saknar min lillebror

Skypeade med pappa innan när han försvann en stund och istället dök ett nyklippt ljushuvud upp i bild. Min fina lilla lillebror som jag saknar så otroligt mycket att det var lite jobbigt att se honom i bild.
 
Om han saknar mig?
 
HAHAHAHAHAHAHAH.
 
Nej.
 
Men det gör inte så mycket, jag saknar honom så att det räcker och blir över. Jag saknar alla mina bröder, ja hela min familj så klart, men det är något med småbröder.. den där känslan av att alltid vilja ta hand om dem, att man oroar sig, att man har ansvar, ja att de är just ens yngre bror. Det försvinner nog aldrig.
 
Det spelar ingen roll att de växer om en, att man inte längre kan slå dem utan att få tio gånger tillbaka eller att de inte går att bossa runder med, de är alltid ens fina lilla lillebror. Oavsett hur jobbig de än tycker att man är!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var fint skrivet Emma!

2013-03-05 @ 21:48:00
Postat av: Mamma

Du har så rätt, min kloka lilla uggla. Fint skrivet. Tack gumman.
Kram

2013-03-06 @ 06:44:37
URL: http://hejjaemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0