Jag älskar Skype

Skypeade med Sofie innan, och eftersom kvaliteten inte alltid är den bästa så bryts det ibland. Det blir väldigt bra samtal av det.
 
Emma: Det är bara konstigt.
Sofie: Jo jag vet m.. 
*Bryts*
Emma: Hallå? Sofie?
*tystnad*
Sofie: en det är väl.. ja hallå?
Emma: Hejhej.
Sofie: Hallå?
Emma: Hej.
Sofie: Hör du mig?
Emma: Ja, hör du mig?
Sofie: Ja, hör du mig?
Emma: JA!
Sofie: Jaha, hej!
Emma: Hej.
Sofie: Hej.
Emma: Hallå?
Sofie: Ja, hej!
Emma: Ja, Sofie!
Sofie: Hahahaha, hej.
Emma: Ja, hej.
Sofie: Jo så att eeh.. hehe. Hej.
 
Och så fortsatte det sedan. Bra samtal som sagt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ungefär en sådan konversation hade jag med Tobias igår... Så jäkla irriterande!

2013-03-11 @ 13:05:52
Postat av: Sofie

Känner mig hedrad över att få vara med på din blogg! Saknar dig'

Svar: Du har varit med förut!! Jag saknar dig också :( Väldigt mycket.
None None

2013-03-13 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0