Gissa vart jag ska idag

 
Min familj ska tydligen göra förmedlingen sällskap på dagens aktivitet idag, så att sjuka sig fanns liksom inte riktigt med på kartan.
 
Men jag vägrar t-shirten. (Med motiveringen att det är för kallt (vilket det egentligen inte är, men det funkar alltid att säga att alla svennar är precis som jag och fryser hela tiden) och ha en tjocktröja över)
 
 Jenny är i alla fall överlycklig över att få hänga med mig och mina vänner en dag, och det är det viktigaste. Jag ska be Francesca och Rachel påpeka hur fina ögon hon har också, kanske det hjälper hennes självförtroende. (Mitt hjärta brister varje gång hon säger att hon är ful och har fula snea ögon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0