Fröken wannabe sjukling

Fröken har varit lite sjuk igår och idag. Vet inte om jag blev matförgiftad eller vad som hände, men efter frukost igår fick jag sådana extrema magsmärtor att jag blev sängliggnades. Alla försök att få i mig mat eller vatten var lönlöst, fick inte behålla något och hade ändå ingen aptit. Idag har varit rätt kasst också, men nu på eftermiddagen/kvällen mår jag dock mycket bättre, har till och med klarat av att vara uppe och gå, samt ta en dusch (förstå hur utmattad jag var igår om jag är stolt över detta idag) så imorgon är jag förhoppningsvis helt återställd.
 
 
Liu och hennes mamma har dock varit underbara och tagit hand om mig. (Nästan till överdrift) Det har petats i mig piller i multum, försökts matas, och varje gång jag kastat av mig täcket i värmeslag har mormodern varit där lika fort och stoppat om mig igen. De har verkligen varit jätteoroliga för mig, vilket kan vara förståeligt för så fort jag blir dålig förlorar jag all färg i ansiktet förutom under ögonen som blir kolsvarta istället. Ser alltid ut som om jag ligger för döden, haha.
 
Pik till min bror, inga namn nämnda.. (Baltzar).. som visade exakt hur mycket besvär det var att hämta treo och en värmeflaska när jag låg hemma med vidrig mensvärk en gång. Avslutade sedan sin insats med "så ont kan det väl inte göra?". Jag har nog aldrig önskat livet ur någon så innerligt som då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0