Flyga drake

Jag tänkte, eftersom mitt liv just nu inte är mer spännande än att jag har varit sjuk och gnällt en massa över det, så skulle det kanske passa med ett litet bildregn över min lördag istället.
 
Förmedlingen hade nämligen anordnat ett välgörenhetsevent (fråga mig inte vad själva välgörenheten var dock, för det berättade de aldrig) i Olympic Park där vi målade drakar med några kids och deras föräldrar och sedan hade vi picknick.
 
Måla drakar med kids är ungefär lika spännande som det låter, så jag smet mest iväg till Rachels och Francescas grupp och hängde där istället. Inte helt uppskattat, men kidsen i min grupp vägrade sluta skrika (för att var fem år gamla var det väldigt påminnande om kolik) så jag gav upp.
 
Liu och Jenny följde också med för dagen. Åh min fina lilla unge! ♥ (Resten av kidsen kan ha det)
Liu's och Jenny's drake. (Liu gjorde för övrigt kissekatten utan att kalkera..)
Eeeh, min drake. Som en tvååring sedan snodde! (Antagligen för att det såg ut som om hen själv hade gjort den)
The group.
My homie Rachel. Hon var den enda av oss som faktiskt passade i kepsen. Och som även gjorde en tillräckligt schysst  drake för att ta med sig hem. Fast vad vet jag, min drake kanske pryder den tvååriga tjuvens rum as we speak.
Sen begav vi oss till The Bird Nest! Här hängde vi ett tag innan vi insåg att det blir inte mer av byggnanden än så här så jag och Rachel åkte för att förbättra världsekonomin istället.
 
Slutsats av dagen: Mysigt med picknick men inte värt det för den fula kepsens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0