Ett skepp kommer lastat

Med vadå undrar ni? (och gör ni inte det så gör rösterna i mitt huvud det i alla fall)
 
 
Ett överlevnadspaket från Beautybay.com! Wiiiho!
 
 
Vissa tjejer gillar kläder, andra gillar skor, och en tredje gillar sitt hår. Jag är tokig i bra smink och krämer istället. Några år av akne har liksom den effekten på en när man alltid är på jakt efter något som hjälper. Man lär sig vad som funkar, vad som är riktigt bra och vad man absolut ska undvika. (Clearasils produkter faller under den sista kategorin, det är bara skit)
 
Paketet innehöll i alla fall mineralpuder från i.d, mascara från Artdeco, ansiktsskrubb från Ahava (bästa jag testat någonsin!), fotkräm från thisworks, ansiktsvatten från Mario Badescu och leave-in-treatment för håret från Schwarzkopf. De två sista beställde jag dock inte, de slank med i paketet ändå när jag la till något premium tjottahejsan för 15 kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0