Den där fantastiska treåringen jag bor tillsammans med

Både Tiger och Jenny kan vara för-helvete-låt-mig-vara-i-två-sekunder-bara-för-annars-kommer-jag-att-hoppa-ut-genom-fönstret-ungjävel jobbiga.
 
Fast så är dem inte hela tiden så klart. Ibland är dem alldeles underbara, ont-i-hjärtat fantastiska och det är omöjligt att inte älska dem.
 
Som när Tiger ger mig en kram i förbi farten, ropar "Emma jie jie" utan anledning och bara skrattar, när han håller mig i handen för att vara nära eller när han kryper upp i knäet hos mig, bara för att sitta och mysa. Hjärtat smälter då.
 
Jag menar.. alltså.. har ni sett en mer underbar unge? (Delad första plats med Jenny så klart)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0