Världens finaste 'lillasyster'

Okej, jag vet om att alla au pairer här säger att deras unge är finast.. men det är bara för att de inte har träffat min Jenny. En sak är säker, om hennes lillebror ens är hälften så underbar som hon är, så åker han med i väskan den dagen jag åker hem till Sverige. Punkt slut.
 
 
Vi lekte förresten i bilen på vägen hem, genom att säga engelska ord och sedan peka på vad det var för något. "Emma see.. car!" Och sen skulle jag peka på en bil. "Jenny see.. blue!" Och så skulle hon hitta något blått. Ja, ni fattar.
 
Jenny: Emma see.. uhm.. yellow!
*Tittar runt i bilen, hittar inget gult. Tittar ut i naturen, hittar inget gult. Tittar på Jenny, på mig.. ja överallt, vart f*n är det gula!?*
Emma: I give up! Where is the yellow?
Jenny: Your hair!
 
Inte lika söt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0