Var hälsad kära vänner och facebook vänner!

Som ni kanske förstått så saknar jag tillgång till facebook. Det finns sett att gå runt det, men hur man gör har jag ännu inte kommit underfund med. Ser ni mina inlägg på den blåa sidan är det för att detta sker på automatik. Hur som haver, utöver facebook är det svårt att komma i kontakt med vänner och familj, så e-mail och bloggen är min enda nuvarande väg att komma i kontakt med Sverige. (Smsa är väldigt dyrt och det sparar jag till min kära mor, så tji fick ni resten)
 
Därför vill jag nu be min kära familj (ja, bröder, ni också), vänner, fiender, gamla kamrater, sandlådekompisar, mostrar, fastrar och påhittade kompisar, att slänga iväg ett litet mail till mig. [email protected] så kanske det kan ske någon sorts utbyte av information där istället när jag har tillgång till internet. I början av februari får jag tillgång till internet på telefonen så efter så får jag hitta en app för sms som censuren tillåter, jag har även Skype. (Jonnis, viber fungerar inte här så en plan B hade inte suttit fel nu)

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm okej.. Testat whats app? Annars kan man ju ringa vanligt från Skype i mobilen också.. Hör av dig när du hittat ngt som fungerar!

Ps, kolla din mail! :))

Svar: Whats app funkar! Men jag har inget internet på telefonen förrän i början av februari så no sträss liksåm.
None None

2013-01-23 @ 09:20:45
Postat av: Anonym

Det var Jonna som skrev det ;)

Svar: No shit einstein ;-)
None None

2013-01-23 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0