Språklektion med Jenny 7 år

Tänkte att det var dags för er att träffa Jenny, min partner in crime, min bästis och lillasyster här. Egentligen tänkte jag att ni skulle få träffa henne i ett annat videoklipp, men där lär jag henne att svära på svenska och det uppskattar inte mina föräldrar. Så jag gjorde ett svordomsfritt klipp istället.
 
(Fast för den som ändå vill höra någon icke svensk svära på svenska så har jag fortfarande kvar klippet på datorn. Och ett annat där jag lär min engelska kusin på fem år säga jävla surkärring. Men det är en annan historia)
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha aaw! Så söt :)) kul med videoklipp. Check your email!! 😄😘

Svar: Kolla du din email!!
None None

2013-01-30 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0