Resultatet av att utmana en sjuårig ballerina

Jag och Jenny körde en "can you do this?" tävling. Det gick rätt bra för mig så länge vi höll oss till händer och ansikte (typ slicka sig på näsan och rulla tungan) men sen tog liksom dem grejerna slut och det enda som återstod var resten av kroppen. Och jag är ju lika smidig som ett kylskåp så den tävlingen avgjordes rätt så fort till Jennys fördel.
 
"Can you do this?"
Jag ba: Nää?
 
"Okey okey.. can you do this?"
Nä, jag kan inte göra på andra hållet heller.
 
"Okey.. can you do this?"
Okej, nu jävlas du bara med mig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Imponerande, hon platsar nog snart i den kinesiska OS-truppen i gymnastik ;)

Svar: Haha, ja hon och alla andra 7 åringar! Jäklar vad viga dem är!
None None

2013-01-26 @ 22:20:16
URL: http://feliciaellinor.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0