Nyårslöften

Funderade på att göra en återblick på 2012, men det var nog mitt sämsta år någonsin så jag skippar det. Höjdpunkterna var resan i Asien med tjejerna, Summerburst, dagarna i Göteborg, min födelsedag, körkortet, julafton och tja, det faktum att året är över. Men det är faktiskt okej, 2012 var inget bra år. Så enkelt är det.
 
Därför kör jag lite löften för att 2013 ska bli mycket bättre.
 
Jag ska:
- Lära mig ett nytt språk
- Flytta hemifrån
- Bli den bästa vännen Sofie förtjänar
- Skratta mer, mycket mer!
- Lägga mer pengar på upplevelser istället för småsaker
- Ta bort alla "vänner" som tar energi istället för ger
- Sluta ha dåligt samvete för sådant som inte spelar någon roll
- Lyssna mer på klassisk musik
 
Så woop woop 2013 typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0