Jag lever!

Gott folk, vi har landat! Flygturen gick jättebra, om än väldigt fort. Jag hade räknat på det och trodde att det skulle ta 14 timmar, men så glömde jag tidsskillnaden på 7 timmar så det blev inte så mycket som jag trodde.
 
När vi landat och hämtat väskorna blev vi uppmötta av förmedlingen och min värdmamman på flygplatsen! Och vilket bemötande vi fick. Jag fick en jättevacker bukett med blommor och så hade mamman och dottern gjort en skylt till mig där det stod "Welcome home" och dekorerat den med blommor också. Det var otroligt fint och långt ifrån det jag hade förväntat mig. Både jag och pappa tänkte väl att vi skulle få en skylt med "Emma Lundgren" på eller något liknande, men icke sa nicke, jag är deras nya familjemedlem och skall bemötas efter det.
 
 
Bilderna tar en evighet att ladda upp, får spara om de imorgon istället och lägga upp det då. Nu måste jag sova. zzZZz.. Efter att vi landade så åkte vi hem till familjens lägenhet (etagevåning), åkte sen och hämtade dottern Jenny på skolan (sonen och värdpappan är i deras hemstad, vi möts upp under nyåret), åt lunch, checkade in på hotellet och åkte till polisen för registrering. Efter att ha varit vaken i 25 timmar började jag se i kors så trött jag var.. Försökte vara trevlig och hålla mig vaken, men på väg från polisen till hotellet gav kroppen upp och jag somnade i baksätet. Väldigt välbehövt.
 
Kommer att tidsinställa inlägg här på bloggen eftersom vi är 7 timmar före er i Sverige, och ska försöka uppdatera facebook så gott det går. Just nu har väl censuren tagit i kraft får det går inte att logga in ;-)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ååh vad roligt med ett sånt bemötande! Skönt att känna att dom verkligen ser dig som en familjemedlem! :D (jag fick fan inga skyltar när jag var framme i Borlänge -_-) (hihi det liknade en siines) hör av dig när du har tid lust ork och allt, vänta dock inte förlänge!! Puss på rumpan!

Svar: Det var helt fantasiskt! Glömde all vett och etikett och bokstavligt talat HOPPADE på mamman och kramade om henne haha. Flytta hit så får du också en skylt! ^_- (blinkande kines!) Kommer varken in på min mail eller facebook (jävla censur) men har smsat dig så vi får försöka boka in någon skype! Puss på lilletån
None None

2013-01-18 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0