Fördelen med att vara ensam om sitt språk ute i världen

Vilken dag jag har haft! Vi har varit iväg för att se Ice lights och det har varit helt fantastiskt. Och hemskt. Men mer om det imorgon! Fast om ni nu ligger sömnlösa i natt över det hemska kan jag meddela att det bara var kylan, så inget värre än så.
 
Hur som haver, snabb update innan jag går och lägger mig. I bilen på väg till byn så började Jenny härma mig.
 
Emma: Ha-ha, you so funny.
Jenny: Ha-ha, you so funny.
Emma: Talar du svenska?
Jenny: Talar du svenska?
Emma: Jävlar!
Jenny: Jävlar!
Emma: Surkärring!
Jenny: Surkärring!
*Liu hakar också på eftersom det låter så roligt*
Liu: Jävlar!
Jenny: Jävlar!
Liu: Jävlar!
Jenny: Jävlar jävlar jävlar!
 
Och plötsligt satt hela bilen och svor på svenska. Åh vad jag önskar att jag hade det på film, obetalbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0