Favorittröjan är äntligen min!

I lördags hade jag min avskedsmiddag (supermysigt för övrigt, men har inga bilder därifrån så tror inte att det blir något inlägg om det) och fick världens finaste och bästa present från Jonna. Nämligen hennes gamla avlagda tröja.
 
 
Jo det är sant. Men förstå hur länge jag har suktat efter denna stickade skönhet? Jag snor den så fort jag får chansen. När vi var i Kroatien "råkade" alla mina kläder vara blöta så då fick jag låna något ur hennes garderob. Resultatet?
 
FYI. Inte helt nykter tjej..
 
Så som tips från coachen vill jag bara säga: Tjata i flera år och flytta sedan utomlands. Det gör susen, jag lovar!
 
Tack Jonna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0