En 'liten' tillbaka blick på 2012 då

Visst 2012 var inte mitt år, men det hände faktiskt en hel del fantastiska saker det året också, så därför blir det en liten tillbaka blick ändå på året som har gått. Listan är skamlöst stulen av Felicia.
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Reste i nästan tre månader med mina bästa vänner i Asien.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag gjorde inga faktiskt.

3. Fick någon du känner barn? Nej, jag håller tummarna för 2013.

4. Vilka länder besökte du? Danmark, Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien och Spanien.

5. Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013? En massa, men jag tror inte att 2013 är det året Jude Law och jag gifter oss, faktiskt.

6. Vilket datum kommer du alltid att minnas? Siffror är väl inte riktigt min grej, så datum får väl bli min födelsedag då.

7. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Resan tillsammans med tjejerna och mitt körkort.

8. Vilket var ditt största misstag? Att jag var för feg för att ge fingret till de som borde ha fått det.

9. Vilket var ditt bästa inköp? Min peplum tröja från rean på Zara. På allvar, kan vara det bästa köpet i hela mitt liv.

10. Vad spenderade du mest pengar på? Säkerligen mat.

11. Vad gjorde dig riktigt glad? Helgen i Göteborg ♥ Och mitt körkort. Jag har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv som då.
 
12. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hahahah, ja jag fick både akut burkit och salmonella i Thailand.

13. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012? Äckligt av Ansiktet. Varje gång jag hör den tänker jag på vår resa.

14. Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år? Totalt sett sämre, men de höjdpunkterna som fanns med under 2012 vill jag inte byta ut för något annat. 
 
15. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Ja, jag önskar att jag hade spenderat mer tid med Sofie.

16. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Mc Donalds.

17. Hur var din julafton? Den bästa hittills, så väldigt bra med andra ord.

18. Blev du kär? Ja. I mina gröna mysbyxor. Och Vampire Diaries.

19. Vilket program har varit det bästa på tv? V.A.M.P.I.R.E D.I.A.R.I.E.S

20. Hatar du någon som du inte hatade förut? Jag hatar egentligen inte någon, eller jo, fucking Vicky i Vampire Diaries. Henne hatar jag. Jublade och skålade i champagne när hon dog.

21. Vilken var den bästa boken du läst under året? Hypnotisören.

22. Vilken var din största musikaliska upptäckt? Mozart.

23. Önskade du dig något som du fick? En biljett till Summerburst. Och lite större tuttar tror jag.

24. Önskade du dig något som du inte fick? Ja, små knoddar att vara faster till. *2013 pliiz*

25. Vilken var årets bästa film? The hunger game!

26. Vad gjorde du på din födelsedag? Blev uppvaktad av min familj och vänner, och söp sedan bort några hjärnceller tror jag.
 
 
 
27. Vilka var de bästa människorna som du träffade? Oscar, Lisa, Louise och Li ♥

28. Hur skulle du beskriva din klädstil? Lite färglös och en massa peplum.

29
. Vad fick dig att må bra? Min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law. OMG.

31. Vem saknade du? Hela familjen och Sofie när jag var ute och reste, men allra mest min lillebror.

32. Vilken var din bästa månad? Januari/februari, men även maj/juni/juli var rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0