Bilderna som glömdes kvar - pt 3

Tja, jag har ju fortfarande inte landat ännu, så jag tidsinställer ytterligare ett inlägg med lite fler bilder så behöver ni inte sakna mig alltför mycket.
 
(Bara för det kommer planet att ha perfekt fungerande wifi)
 
Sofie följer med mig till Beijing! Det gör visserligen hela familjen och tjejerna också, men de kom i lite fel format så jag kunde inte köpa ramar. Får försöka köpa en stor där istället.
Jag skulle fickparkera.. Träning ger färdighet!
Ännu en bild från Jonnas "födelsedag". Jag lägger så sällan ut bilder på mig själv (hahaha) så jag tänkte att den kunde få slinka med här igen.
En kompis publicerade denna på facebook. Tyckte den var cool så jag snodde den. Helt skamlöst.
Kolla vilken sötnos som pryder min spegel numera? Fina storebror.
OMG. LOL. HAHA. Ja typ så var min reakton. Fast man måste ha sett The Big Bang Theory för att förstå den samt hört "Soft kitten, varm kitten, little ball of furr".
Min packning! Jag har med mig en årsförbrukning av krämer, tamponger, tandborstar, godis och en jäkla massa underkläder. Gick väl lite too crazy inne på Gina Tricot kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0