Bilderna som glömdes kvar - pt 2

När ni läser detta sitter jag redan på planet, på väg till mitt nya hem. Så för att ni inte ska bli helt heart broken, så har jag tidsinställt ett inlägg. Enjoy!
 
Jag var på en sista after work med jobbet och träffade äntligen Oscar igen! Han är världens finaste och antagligen den mest pålästa människan jag någonsin träffat. Holy fuck vad han kan Europas historia.
Jag firade nyår hos Baltzar och Louise tillsammans med deras australiensiska (?) vänner Rob och Sean. Saknar mitt hår när jag ser denna bilden, klippte mig idag och 1 dm rök..
Firade Jonna (och Camilla men det hade Jonna glömt berätta) och spelade Med Andra Ord. Har nog sällan gråtit av skratt som jag gjorde då. Bojje fick påskägg och försökte beskriva det för Tobias. Efteråt - Bojje: Ja men det som kommer ut ur hönan. Tobias: Det är väl för fan inget påskägg heller!
Jag försökte ta en gullig bild på Jonna och hennes pojkvän. Björn ville vara med.
Success! Jonna flyttar till Niclas i Borlänge imorgon. Om hon har anammat dialekten när jag kommer hem så är vi inte längre kompisar. Aj svär!
Mitt förra pass: jag ser ut som en bosnisk häxa. Ser visserligen ut som en slavisk transvestit på mitt nya, men det tänker jag inte visa förrän jag fått ett nytt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0