Bilderna som glömdes kvar - pt 1

 
Jag är en fena på att ta bilder som "detta blir ett bra inlägg" och sen glömmer jag bort det eller inser att det inte blev så bra ändå.
 
Så därför kör jag en rejäl bildström nu eftersom allt raderas från min iPhone sen.
 
Vi hade en fasan i trädgården. Sjukt fascinerad tjej.
Mhmm.. H&M's provrum. Tänkte faktiskt skriva ett klagobrev till dem om det, just för att det är så äckligt där (alltid) men sen rann det ut i sanden. Precis som det tilltänkta blogginlägget.
Ja, uppenbarligen tänkte jag göra ett inlägg om denna bilden också. Men precis där, exakt på den fläcken, är det enda stället jag kan få täckning på på hela City Gross.
Jag fick ett lexikon/frasbok av Sofie! Nu står den dok inte på hyllan längre utan ska snart packa ner sig i min resväcka istället.
På julafton skulle vi dela ut julklapparna som rör Baltzar och Louise först så att de kunde åka till Louise's föräldrar sen. Johan: Är alla dem till Basse och Louise!? Får vi inga!?
Mhm, inte riktigt Sherlock..
Jag hade ett nagellack som var omöjligt att ta bort. Spelade ingen roll hur länge jag gnuggade med acceton och höll på. Så jag dränkte en pad i acceton och folierade (mycet bra ord, varsågoda Svenska Akademien) det och väntade någon minut. Poff sa det bara.
Jag var på julmys hos Madelene, och vi åt cake pops och cupcakes (hon och Camilla är de enda som tycks göra god glasyr, all annan jag ätit är VIDRIGT). Sjuuuukt gott i alla fall. Jag rullade lyckligt hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0