Vad som inte har hänt ikväll

Jag har inte..
 
..gråtit i över en halvtimme över en bok.
 
..sedan googlat i panik för att ta reda på hur bok-serien slutade.
 
..fortsatt gråta efter det.
 
..desperat önskat att jag var hemma och kunde få en kram av mamma.
 
..försökt förklara över Skype för Jonna om boken och varför jag gråter.
 
..börjat gråta igen.
 
Ja, det summerar hela min kväll med vad jag inte har gjort alltså. Istället har jag städat mitt rum, pluggat kinesiska och bränt alla mina böcker för att undvika fler sådana här kvällar händer igen. Eh, jag menar, förhindra att en sådan kväll kan inträffa. Som sagt, jag har ju pluggat kinesiska och städat mitt rum.
 
Ps, tänk er att Edward dör i Twilight. Det är på den nivån The Vampire Academy är. 
 
Ps ps, vilket alltså inte har hänt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla toka där - här kommer kramen!
och JA jag blev mycket förvånad att du inte köpte en beige jacka. Du är jättefin i blått, fortsätt så.Kram från oss alla

Svar: TACK!Haha, jag tänkte på dig när jag köpte den. Önskar att jag hade kunnat se din min här då ;) Kram
None None

2013-02-26 @ 19:49:09
URL: http://www.hejjaemma.se
Postat av: Emma

Åh, kommer ihåg hur jag grät när jag läste om Dimitri... Satt uppe till tre på natten och bara kände hur livsglädjen rann ur mig när han ändrades. Det blir bättre i de senare böckerna dock, have faith! ;)
Emma

Svar: TACK! Då är jag alltså inte helt sjuk i huvudet. (Eller så är vi båda det, haha) Jag kände exakt likadant, det är helt sjukt. Som jag har gråtit. Har precis fått hem de tre sista böckerna, så ska isolera mig från resten av världen tills jag får tillbaka livsgläjden igen ;)
None None

2013-02-27 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0