Tillfället när man lyckas överraska sig själv

Idag åkte jag till Yashow market för att köpa en ny jacka, vilket jag inte trodde skulle behövas, men med tanke på hur vädret pendlar så.. Min vinterjacka är för varm och min vårjacka för kall, så jag rättfärdigade lite shopping med den anledningen.
 
Med mig hem följde denna varma färgklicken:

(Nej jag tänker inte ta en seriös dagens-outfit-bild. Jag har mer självrespekt än så)
 
Och nu vet jag vad ni tänker (eller i alla fall mamma): BLÅ!? FÄRG!? Vem sjutton är du och vad har du gjort med Emma??
 
Blev förvånad själv men jäkligt nöjd med mitt val. Kom på att jag passar väldigt bra i blått och så ville väl mina svenne älskande gener visa upp halva sin nationalitets färg. (+ så fanns den inte i beige)
 
Första tjejen jag testade hos ville först ha 780 kr, sen när det framkom vem min ai yi är så sänkte hon till 350 kr. Letade vidare tills jag hittade en kopia på kopian och fick den för 270 kr istället. Tycker att det var rätt dyrt trots allt (min vinterjacka, dubbelt så stor + päls, gick på 380 kr nämligen) men what the hell, jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0