TACK alla män som inte våldtog någon idag. Tack ♥

Jag älskar Natascha, a.k.a Lady Dahmer. Förutom att hon har lärt mig allt jag vet om genus, så är hon även väldigt rolig och klipsk. Provocerande ja, men som hon själv skriver är hon "alldeles alldeles underbar". 
Hon var med i Uppdrag Granskning igår om näthatet mot kvinnor och skrev en del om det. Hennes blogg hittar ni här och inlägget jag älskar henne lite mer för hittar ni här.
 
Nu tycker jag att ni ska gå och bli lika upplysta samt beroende av hennes fantastiska blogg som jag är. 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Visst är hon inspirerande och grym? Precis som du hörru! Ska lägga till din blogg bland mina favoriter, är trött på alla mainstream bloggar, behöver något vettigt. Keep up the good work! :)

Svar: Hon är bäst!
Tack så mycket, jättekul att höra!! :)
None None

2013-02-15 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0