Så mycket för den tiden utan internet

Jag har internet, wiiho!
 
Och.. jag har ingen lust att skriva egentligen. Jag lever, jag har det bra och nu har jag även fått träffa pappan i familjen + denna charmknutten:
Han är blyg till och från, men sedan hans föräldrar förklarade för honom att jag är hans syster så har han släppt de störtsta misstankarna i alla fall (fast han förstår fortfarande inte att jag inte förstår kinesiska). Busade med honom en massa idag men det går bara att göra när hans mamma inte är i närheten för då är det bara "mamma, mamma, mamma" hela tiden. Jag tar dock varje chans jag får att pussas och krama om honom, herregud vad han luktar bebis och är mysig. Bli inte förvånade om jag kommer hem med en sjuåring och en treåring i väskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0