Precis vad jag behövde en dag som igår

Igår skrev jag en kommentar på Blondinbellas inlägg om genus. Jag var lite lissen i ögat med hemlängtan och tristess efter och gick sedan in på hennes blogg igen lite senare för att se vad andra hade skrivit, när jag såg hur mycket respons mitt inlägg hade fått. Positiv respons! Det gjorde min dag. Vill ni läsa det? (Klart ni vill ni) (Och vill ni inte det så pilutta er, för här råder minsann diktatur. LÄS!)
 
Inlägget hittas här. (klicka på länken) 
Under inlägget finner ni alla kommentarer plus responsen på min kommentar!
 
 
Vill ni läsa ännu klokare om ämnet? Kolla in Lady Dahmers blogg. "'Min dotter har rosa och spets för jag tycker det är fint' och man ba ok men ej fint på pojk då pga snoppen matchar ej?" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0