Om jag kollar på för mycket serier?

Alltså.. eh.. allt är faktiskt relativt. Faktiskt.
 
Efter en del letande har jag hittat en sida som streamar serier som funkar här i Kina. Och tja, beroendet är tillbaka till fullo. Alla serier, utom Game of Thrones, True Blood och Downton Abbey, har två-fyra nya avsnitt jag inte sett ännu. Så vad gör jag nu? Catching up with some old friends så klart. (Det finns ju ändå inte så mycket att göra här i Kinas motsvarighet på Bjuv)
 
Glee
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
The Vampire Diaries
Greys Anatomy
Revenge
Mad Men
Mr Selfridge
 
Tur att jag slutade kolla Pretty Little Liars och Pan Am samt att Desperete Housewives slutat sända. Det hade bara blivit löjligt. Nu kan jag istället börja med The Carrie Diaries och Suits!
 
Hur jag håller koll på alla serier? Det gör jag inte. Därför skriver jag ner de på bloggen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0