Mitt rum är kidsens extra lekrum, eller bara soprum

Har tidigare berättat om att ungarna älskar att hänga på mitt rum. Sitter i garderoben, hoppar i sängen och drar in sina saker. Som de sedan lämnar. Det hela är egentligen inte så irriterande som jag får det att låta, det är ganska sött faktiskt. För jag vet ju om att det inte är för rummets skull utan för att det är mitt rum och de vill vara med mig, och det värmer lite i hjärtat. 
 
Så mitt rum är numera en skattkammare (dock är det meningslöst att lura i ungarna det, för de är inte det minsta intresserade av att leta upp 'skatterna') så jag tänkte visa upp några av mina fynd. Detta är vad som lämnats kvar de senaste två dagarna. 
 
 
To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0