I've got your number!

 
YES, och så anlände äntligen min bok. Okej, för två dagar sedan egentligen, men jag har haft fullt upp med att läsa den så glömde bort att skriva det här. Nu har jag slutat läsa den. Inte för att jag är färdig dock, utan för att vi tydligen ska till Liu's hemstad på måndag i fyra dagar. Och där finns inget internet. (Och inget annat heller för den delen, tänk er Bjuv. Fast ÄNNU värre) Så jag tänkte att jag läser riktigt, riktigt långsamt, så kan de sista 150 sidorna räcka de dagarna där. Annars så får jag väl läsa om den eller något.
 
Hur som haver, för Sophie Kinsella fans kan jag verkligen rekommendera den! Och alla andra också egentligen. Jag har läst alla hennes böcker, men har tre kvar från den tiden hon skrev under sitt riktigt namn, Madeleine Wickham. Gillar inte Shopaholic serien men Mina hemligheter (som även är den enda jag har läst på svenska) är bäst, direkt efter kommer nog denna ändå och sedan Twenties girls. 
 
Eh ja, det var dagens bokrecension från mig. Slutsatsen? (Eller konklusionen som jag först tänkte skriva i tron om att det var svengelska, men det är faktiskt ett riktigt ord. Jag googlade) Läs den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0