En dag där största ansträngningen var att äta lunch

Idag har varit en riktigt hemmadag. Skulle egentligen ta Tiger till dagis imorse, men herr Gnällspik vägrade eftersom han inte fått titta på tv, så det slutade med att Liu fick åka istället. Käka frukost och tittade på The Best Exotic Marigold Hotel, en riktig "feel good" film. Vilket kan behövas eftersom min enorma depression och sorg över boken igår fortsatte även idag. Ja, jag börjar också tro att jag är sjuk i huvudet. Men helt ärligt, hur hade ni känt om Edward dog mitt framför Bella!? Nä just det!!

Åt lunch ute med Liu, tittade på John Carter (helvete vilket skräp) och hämtade Tiger på dagis. Världens sötaste unge när han inte gråter. Kröp upp bredvid mig i soffan innan, la armarna om mig och gav mig en massa pussar. Vilket sen resulterade i att han började slicka mig på kinden, för det är ju JÄTTEKUL, men ändå. Sött.
 
Så eh ja.. det var allt från mig än så länge så ni kan låta anteckningsblocken vila för en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0