Dressed for success

Under frukosten igår så frågade Liu mig om jag gillar traditionella kinesiska kläder eller vanliga. Jag svarade traditionella och poff! - så var vi helt plötsligt i stadens centrum för att köpa kläder till mig inför nyåret. Farföräldrarna hade uttryckt sin önskan om att jag ha något fint på mig på nyårsdagen och tja, jag har väl aldrig tackat nej till nya kläder. Framförallt inte till en klänning som denna!
 
 
Först provade jag en satinblå jacka med rosa och guldiga detaljer (helt fantastisk) men den fanns inte i XL (älskar kinesernas storlekar här, haha) så vi gick vidare och hittade till slut denna. Det var som kärlek vid första ögonkastet. Dock är den lite kort eftersom jag är några centimeter längre än genomsnittet här, men jag har tjocka strumpbyxor under och kan även ha ett linne som underkjol. 
 
Oavsett, i'm gonna' look great!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Wow, du kommer se helt fab ut i den där (kul föressten att du har XL i Kina hahaha)

Svar: Thank you darling. Jag vet, knappt fet jag känner mig när jag står där i provrummet och dem bara "nooo, no XL.. only Large. solly" Man ba' visst min kropp må vara byggd på big mac & co, men någon XL är jag fan inte!
None None

2013-02-02 @ 15:38:35
URL: http://feliciaellinor.webblogg.se
Postat av: Camilla

Skitsnygg! Vill se bild sen när du har den på dig!

Svar: Tack! Lägger upp det på nyåret!
None None

2013-02-02 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0