Detaljhandelns bästa kunder är de som är uttråkade

Jag har inte överdrivet mycket att göra här i.. ja vart jag nu är någonstans. Efter lunch står tiden i princip still här så jag är milt sagt uttråkad. (Saknar Beijing) Men på Jonnas inflytande (jag blaimar henne för en tunnare plånbok) så gick jag för att trava rundor i stans varuhuset i en evighet. (Efter ett snabbt stopp på KFC så klart)
 
Hittade detta halsbandet i en pytteliten butik där för 22 kr, så jag tyckte att det kunde få följa med mig hem.
 
Kedjan är längre än vad det ser ut på bild.
 
Sen köpte jag två Toblerone och ett paket Oreos också. "Så har jag till resten av veckan."
 
Skämt å sido. Ena Tobleronen är redan uppäten, Oreosen också. Enda anledningen till att den andra Tobleronen är kvar är för att jag hann borsta tänderna innan jag kom på att jag hade det kvar. Men nu har jag en anledning att handla det nytt imorgon, och då kan jag lika gärna passa på att köpa den ringen jag såg idag också.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bara att passa på Emma!

Svar: Säger modern till dottern som sätter mig i personlig konkurs ;)
None None

2013-02-07 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0