Den här familjen alltså..

Igår när vi gick till super marketen (innan jag blev riktigt dålig) så regnade det och mina nytvättade vita Uggs blev snabbt smutsiga. Jag tänkte inte mer på det, det är inte första gången de blir smutsiga om man säger så. Men när vi skulle gå därifrån köpte mormodern ett par nya stövlar till mig. Varför? Jag borde ha två par skor så att jag kan använda dessa när de andra tvättas.
 
På kvällen när jag började piggna till igen frågade jag efter en bokhandel där jag kan köpa engelska böcker senare i veckan. Det fanns det nog inga sa pappan, men skriv upp vilken bok det är du vill ha så ska jag kolla. Sen beställde han boken online åt mig, meddelade att det skulle ta tre-fyra dagar innan jag fick den och vägrade ta emot pengar för den från mig.
 
..
 
Jag tror nog att jag blir kvar här resten av livet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta Andersson Christensen

Verkar vara en bra familj du kommit till! När inträffar nyåret då du ska ha den fina klänningen???
Undrar farmors syster Margareta

Svar: Hej Margareta!Familjen är jättebra, mamman är som en extra kompis här. Nyåret var i söndags, den 10'e feb men vi firade det inte något särskilt så det är därför jag inte skrivit något om det. Tyvärr. Hade sett fram emot det. Klänningen bar jag dagen innan på nyårslunchen men glömde ta bilder tyvärr.
Kram!
None None

2013-02-04 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0