Dagens outfit

Idag är jag och Jenny ensamma hemma, farmor kines, Liu och Tiger ska åka till deras andra hus för att be till gudarna. Tycker det är himla bra att ha fler gudar tills hands än enbart en. Jag och snubben med skägget kommer inte så himla bra överens just nu (har varit lite stelt mellan oss sen stoppet i avloppet) så då hade det varit piano att kunna tjata på någon annan så länge. Ska höra med honom ikväll om han kan ta under övervägande.
 
Ska förresten koka dumplings till mig och Jenny senare. Tveksamt hur det kommer att gå. Fast blir det oätligt får jag väl ta med henne till KFC. Är stammis där nu.
 
Hur som haver. Dagen till ära kör jag 'Dagens outfit'.
 
Pyjamasbyxor - från någon tidningspremuration 
T-shirt - Zara
Bakgrund - Vatten, schampo och Thomas the train
 
Nu till våren är det sjukt hett att blanda lilarandiga pyjamasbyxor med en sliten t-shirt med den absolut rätta halsringningen. Känns så rätt, ett måste i allas garderob helt enkelt!
 
Ni vet vart ni läste det först! xoxo, china girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0