Vart sjutton är alla lamorna??

Jag och Rachel åkte till The Lama Tempel i lördags och strövade runder, tittade på allt fint och njöt av en dag i solen. (Samt avsaknaden av själva djuret) 
 
Templet är jättefint (som alla andra här) och jag är helt förälskad i deras val av färger och utsmyckning. När skönheten och värmen blev för mycket (lite mer värme än skönhet kanske låg bakom dock) så slog vi oss ner i skuggan för att lösa världsproblem, snacka skit om jenkarna, diskutera feminism och avslutade med att konstatera hur dumma män är.
 
Vi tog en hel drös med bilder, varav jag står framför de flesta haha.
 
 
Efter Templet fortsatte vi till hutongerna som ligger mitt emot och hittade en hel drös med nya favoritcaféer och barer, samt gjorde lite shopping. (Nytt armband och pennskrin (totalt värdelöst egentligen) som var gjort på en karta av Beijing) Rachel fortsatte sedan till Sanlitun för intagande av alkoholhaltiga drycker medans jag satte mig på tunnelbanan hem. Har man lovat Jenny att kolla film så har man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0