Sverige nästa

Jag har precis köpt en flygbiljett hem. Enkel väg.
 
Jag skrev för några dagar sedan att jag fått en otroligt bra nyhet, och detta är resultatet av den. Jag kommer hem igen.
 
Just nu är känslorna all over the place så att säga, så jag skriver något vettigare imorgon eller på söndag då jag även kan förklara lite bättre varför jag kommer hem. (Just nu tänker jag bara försöka fokusera på glädjen över att få krama om min lillebror igen och vara hemma till födseln av mitt gudbarn) (Ja och krama om resten av familjen och kompisar också, men lillebror kommer först här liksom)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, det blir inte lätt för Jenny o Tiger o övriga familjen.

Svar: Det är jobbigt för oss alla just nu. Ingen vill att jag ska åka, allra minst jag själv, men det går inte att stanna längre tyvärr.
None None

2013-04-22 @ 16:08:09
Postat av: Anonym

varföör? jag hade ju hoppats på att följa dig i ett år framöver!

Svar: Kommer att skriva en förklaring när jag kommer till Sverige igen, men jag kan säga redan nu att jag inte åker hem för att jag vill utan pga förmedlingen jag jobbar för. Du får helt enkelt följa mig bland blekansikten istället ;)
None None

2013-04-24 @ 03:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0