Svenska förnödenheter!

Titta vad som kom idag!
 
 
Mor och far, mina fina, fina föräldrar, har skickat ett paket med svenska förnödenheter!
 
(Dog lite här)
Svenska böcker! (Min svenska börjar bli katastrofal här. Talar bara engelska, läser bara på engelska och studerar bara på engelska. Alla mina blogginlägg måste granskas i word innan jag publicerar de!)
Och så ett litet kort med mina favoriter på! (Börjar ana att mamma och pappa har ett gäng sådana här kvar efter sin resa runt i England..)
 
Godis, böcker, min vita klänning och puffinbirds - hur lycklig tror ni att jag är på en skala 1 till Carola??
 
Fick förresten tre ägg, varav två skulle till Jenny och Tiger. Dock tog jag mig en liten koll i dem innan jag gav bort det. Ja alltså, dela med sig i all ära, men surt godis tillfaller svensken! (Nu fanns det dock bara dela-med-sig-vänligt godis så det var ingen fara. Mina föräldrar känner sin dotter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0