Nu fattas det bara att jag börjar springa i de också..

Lunchade tillsammans med Tina idag, det var otroligt skönt att få prata av mig, diskutera förmedlingens hyss och lyssna på tips och råd från någon som kan landet och kulturen. (Sen ska jag väl inte sticka under bordet med att det var rätt skönt att få tala lite svenska också)
 
Lämnade Tina med en helt ny energi och optimism. Samt ett par nya skor. Ja vi svängde förbi Yashow Market en snabbis när vi ändå var i området, och Tina köpte ett par nya löparskor till mig. 
 
Chockrosa med limegröna snören. Nej mamma, de fanns inte i beige!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fantastiskt Emma - FÄRG!! (fast nog är det misstänkt beiga sulor)

Svar: De är vita faktiskt, ännu bättre!!
None None

2013-04-08 @ 19:34:52
URL: http://hejjaemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0