När man trodde att man äntligen fått koll..

Sen jag flyttade hit har jag förändrats en del från den personen jag var innan. Jag har blivit starkare, mer självständig och nog lite klokare också tror jag. Framförallt har jag tyckt att jag har blivit bättre på pengar. Hej och hå vad jag haft koll på varenda krona här! 
 
Jag har skrivit ner vad jag handlat, vad jag ska handla, vad saker och ting kan kosta.. jag har till och med gjort en budget för hemresa + hemkomst och tagit med en massa "ifall att.." kostnader. Herregud så mogen och duktig jag har blivit på pengar!
 
Döm om min förvåning när jag därför hittade 2000 kr till på rummet. Som jag eeeh.. liksom.. glömt bort.
 
Mao och jag, vi är goda vänner, fast än mycket olika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0