MVH // typ sjuuukt döende tjej liksom

Ja alltså.. jag har väl varit lite frånvarande sen jag meddelade att jag kommer hem. Jag har nämligen bråkat lite med förmedlingen (av 1,3 miljarder kineser får jag de mest inkompetenta) och varit en sväng inom sjukhuset också. (Vadå, får väl passa på att göra lite sight seeing min sista tid här??)
 
Har i alla fall en inflammation i magen tydligen som har spridit sig till hjärtat så nu går jag på någon konstig medicin som de tycker är toppen. Vad jag hade tyckt varit toppen, hade varit att ha en läkare som kan förklara för mig på vettig engelska (ja, jag fattar att svenska är för mycket begärt) och inte blir förbannad när jag inte förstår vad hen säger på sin kinesengelska. Det hade jag tyckt varit toppen. 
 
Tips från coachen: Bli inte dålig i Kina. Har nog aldrig stött på en sådan inhuman personal förut.
 
PS. Fast farmor (f.d sjuksköterska) har tagit sig en titt på mitt EKG och hälsar att jag inte kommer att dö trots allt, så oroa er inte.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0