Min sista dag med familjen

Imorgon åker Liu med kidsen till Youwens hemstad för att fira hans pappas födelsedag, så i samband med det så tar jag in på hotell mina sista dagar här. (Tack snälla mamma och pappa ♥)
 
Så idag ska jag packa väskan, städa rummet och röja ut allt som är mitt. Barnen är i skolan idag och Liu är just nu och hämtar Youwen på tågstationen, så det är väl bara att sätta igång. Försöker att inte tänka på att jag lämnar dem imorgon, utan istället fokusera på att få komma hem och krama om mina bröder, men det är svårt. Jag vill ju inte åka, jag vill inte lämna min fantastiska lilla familj. Ska i alla fall försöka knåpa ihop ett vettigt brev till Liu ikväll som de kan läsa när jag åkt, för jag suger på att säga hej då. Börjar bara fulgråta och kan inte säga något vettigt. (Mitt hej då till Baltzar, Louise, Sofie och Jonna när jag skulle flytta hit var så där lagom kul)
 
//Lite lissen tjej som ser ut att ha matchande hår till byxorna??

Kommentarer
Postat av: Gunilla lundgren

Tycke "lite lissen" tjej har fått lite kinesiska drag. Sköt om Dig o önskar Dig bra resa. Kram Farmor

2013-04-27 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0