Medicin mot mitt dåliga humör

Alltså, allt trassel med förmedlingen tar vi en annan dag. Just nu vet jag varken ut eller in ändå.
 
Fantastiska Liu tog i alla fall ut mig och Jenny för middag, där jag äntligen (!!) fick min favorit: stekt äggplanta. På allvar, det är det godaste som finns! Borde egentligen tagit en bild på det, i sann blogganda, men glömde bort det i all mathets.
 
Efter middagen åkte vi vidare för det här:
 
Denna bilden togs ungefär två sekunder innan massören tryckte på en knut i nacken och hela kroppen skrek AJ! Efter det fick jag och Liu byta massör för min gubbe vägrade sluta trycka på den knutan.
 
Men sen så var det bara bra och kärlek till mina fötter. Just nu känns det som om jag går på moln. Borde ta och göra det här lite oftare tror jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0