Man är väl inte den som är den..

Liu och jag var ute och shoppade idag. Hon ville köpa nya kläder till mig innan jag åker, och det spelade ingen roll hur många gånger jag sa att jag redan har allt jag behöver och att hon inte måste köpa något till mig, det var inget att diskutera. "You and I will go out and buy something you like, or I'll buy something for you that maybe you don't like." 
 
Man ba.. ja om du nu måste så kan du väl få köpa något åt mig..
 
Så vi åkte och shoppade och jag drog fler nödlögner än någonsin för att minska antalet kassar. "No, I never wear heels. Ehm, because in Sweden, all the boys are as tall as me, and if I wear heels I'll be too tall" (Som om jag bryr mig ifall någon knatte skulle vara kortare än jag) Och låtsades som om en helt fantastisk klänning inte riktigt var min stil (Den kostade 3900 kr, någon måtta får det vara) innan Liu till slut gav upp och gick med på att gå till de billigare butikerna och vi landade på ONLY där jag gav vika för en röd, hellång sidenklänning.
 
Den sitter perfekt på och är exakt i längd. Lite trist på galgen får jag väl medge, men väldigt snygg på istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0