En bra vändning på en dålig dag

Sa hej då till familjen imorse.. ja, behöver väl inte säga mer än att både jag och Liu började gråta. Det var jobbigt helt enkelt. Just nu försöker jag att inte tänka på det, så jag försöker sysselsätta mig själv så gott det går.
 
Så att eeh.. resten av dagen: Efter vi sa hej då så gick jag och Tina upp på rummet, röjde runt i min väska och packade ihop 10 kg att posta hem. Gick runt på stan, fikade på Starbucks, gjorde lite shopping och åt sedan middag på hotellet. Sen Tina gick har jag (försökt) packa om väskan, tagit ett bad och bara njutit. Mitt rum är jättefint förresten, tror det är första gången jag bor ensam på femstjärnigt hotell. Och tja, kan väl vänja mig vid det om man säger så ;-)
 
(Ännu en gång, tack mamma och pappa ♥)
 
Titta, jag har fått min egna personliga TV! Så bra polare att vi snart är vi på first name basis.
Mhm, det här med att ta bilder innan man strör runt sina saker på rummet.. det är inte riktigt min grej.
Är lite förälskad i mitt badrum. Som för övrigt har två separata rum för dusch och toalett.
La en ansiktsmask, kröp ner i badkaret och drack en kopp té. Som sagt, en bra vändning på en dålig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0