Då tar vi en sväng till på sjukhuset

Igårkväll kom kramperna tillbaka x 1000 och jag och Tina fick bege oss till sjukhuset för en ny runda. Infektionen i magen hade tydligen förvärrats, vilket jag dock tyckte att man kunde se på bara min reaktion. Grät/skrek tills jag tuppade av av smärtan och sedan fick bedövning och började försvinna i ett bättre töcken. 6 timmar senare och en jäkla massa dropp, så fick vi äntligen åka tillbaka till hotellet. 
 
Idag har vi varit på sjukhuset igen i ytterligare 12 timmar för ny medicin, mer dropp och ett besök av en dansk läkare. (SOS kunde visst inte skicka en riktig) Francesca och Amy kom även förbi och sa hej då, sen fick jag sista droppet och Tina och jag åkte hem igen och har nu packat väskan inför imorgon. (Vikten håller!)
 
Magen känns fortfarande inte helt hundra och jag får inte äta något annat än soppa förrän jag träffat min läkare hemma..
 
Så kära Gud, om du nu läser det här: Det räcker nu. Fröken är tillräckligt nervös över att spendera 10 timmar uppe i luften i kramper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0